brændt modstand i humax vaci 5350 parabol

hej allesammen

jeg sidder her med en netdel til en parabol modtager, hvor der er brændt en
modstand af, men den er så sort at jeg ikke kan se hvad det skal være for
en. den sidder allerbagerst på kortet omkring den står der C19 og C20,

nogle forslag

på forhånd tak

JP

Re: brændt modstand i humax vaci 5350 parabol

Det er en 100 Ohm - men du skal skifte ALLE lytter på
strømforsyningsmodulet også, samt en 30V zener, lige ved siden af den
brændte modstand.
Re: brændt modstand i humax vaci 5350 parabol

"Ole Geisler ->
1
det lyder ellers ikke af så lidt, kan man ikke købe en ny netdel?? hvis ja
hvor

JP

Re: brændt modstand i humax vaci 5350 parabol

er der nogen der ligger ind med et diagram over netdelen, så jeg kan se hvad
jeg skal bruge

JP

Re: brændt modstand i humax vaci 5350 parabol

Her kan du i hvert fald få een:
http://www.hm-sat-shop.de/10480.ahtml

mvh

Andreas M. Hansen

Re: brændt modstand i humax vaci 5350 parabol
On Sun, 4 Dec 2005 22:05:02 +0100, "Andreas M. Hansen"

Endda til en fornuftig pris.

Det er bare at slå til.