BR873

Hejsa

jeg er ved at rode med PICs og har derfor investeret i brincks BR873
pic-demostration board med indbygget brænder

nogen der kender nogen goe programmer der virker med dette board i win2000
..

jeg sidder i øjeblikket og roder med IC-Prog 1.05C, men kan ikke rigtigt
finde ud af hvilken config. jeg skal bruge for at få den til at virke...

det er en PIC16F84A jeg skal brænde.

Hilfen bitte :)

Mvh.
René

Re: BR873

Hey

Det er et proggy her :

http://www.lancos.com/prog.html

men ved ikke om det understøtter brænderen på dit board ):

Kasper

Re: BR873
nej det er jo nemlig det :) og hvis jeg bare viste hvad config jeg skulle
køre med var det lidt lettere.. men brinck har nada service på software..
såååh gæt en hest

RA

Re: BR873 (Google kan være en god hjælp )

Hej RenE9%

Google kan vE6%re en god hjE6%lp:
http://www.google.dk/search?q3D%brinck.dk+br873

Br 873. PIC-demonstration board:
http://www.brinck.dk/byggesaet/br873.asp
Citat: "... Programmerings software kan hentes pE5% denne side:
http://www.ic-prog.com/ ..."

-

pic / microprocessor begyndersE6%t:
http://cph.ing.dk/konf/root/elektronik/html/1752.all.html

mvh/Glenn

Re: BR873 (Google kan være en god hjælp)

Hej René

Google kan være en god hjælp:
http://www.google.dk/search?q=brinck.dk+br873

Br 873. PIC-demonstration board:
http://www.brinck.dk/byggesaet/br873.asp
Citat: "... Programmerings software kan hentes på denne side:
http://www.ic-prog.com/ ..."

det er netop det program jeg har hentet.. men hvad hvordan skal det
indstilles så det passer med mit board ??

Mvh. René

-

pic / microprocessor begyndersæt:
http://cph.ing.dk/konf/root/elektronik/html/1752.all.html

mvh/Glenn

Re: BR873 (Beginners checklist for PICs...)

Hej RenE9%

Her er lidt mere information:

Beginners checklist for PICs:
http://www.piclist.com/techref/piclist/begin.htm

[God information]
Starting with PICmicro controllers
intro, first steps, tips, links, etc.
(C) 2002 Wouter van Ooijen ( snipped-for-privacy@voti.nl)
http://www.voti.nl/swp /

-

Piclist.com hovedadresse:

[God] PIClist:
http://www.piclist.com/techref/piclist /
PICList Projects:
http://www.piclist.com/techref/piclist/projects.htm

The Weeder Frequency Counter PIC 16F84 port by Peter Cousens
http://www.piclist.com/techref/piclist/weedfreq.htm

http://www.bdg2.ukgateway.net/Links.html

http://o.webring.com/hub?ring3D%picmicro

gputils
GNU PIC Utilities
http://gputils.sourceforge.net/

ftp://ftp.epemag.wimborne.co.uk/pub/PICS /

-

PIC Micro Robotics
http://alsrobotics.botic.com/picindex.html
http://www.botic.com/alsrobotics/armram.html

Pic Micro Autonomous robot
http://www.botic.com/alsrobotics/picmicro.html

-

Hardware:

PIC16F877, PIC16F877a kan kF8%bes "billigt" her:
http://www.rs-components.dk /
(venstre F8%verst) Elektronik -> Computer-IC'er -> Microcontrollere ->20%
NE6%ste side ->
PIC16F8X, FLASH, 14-Bit Word Architecture Family, 10b A-D, BOD
Pris: 112-134 kr.

Billig sokkel til PIC16F8XX - husk benantallet:
Elektronik -> Halvledere, tilbehF8%r -> PLCC fatninger -> F8%konomimodel =

(hulmontering)

Dyr SMD sokkel til PIC16F8XX - husk benantallet:
Elektronik -> Halvledere, tilbehF8%r -> PLCC fatninger -> Overflademonter=
ing

mvh/Glenn

Site Timeline