Blinkende lys når telefon ringer

Hejsa,

jeg bor i hus med en superfølsom unge der vågner ved at en flue lander på
hendes vugge. Vi slår vores telefon fra, fordi det er noget nær ekstremt
frusterende at man lige har fået hende til at sove og så ringer lortet...
Findes der ikke en eller anden billig dims der får en lampe til at blinke
når telefonen ringer, i stedet for en ringetone? Mener at have set een et
eller andet sted, men kan skutte huske det. Håber på jeres hjælp. Det skal
tilføjes at jeg ikke er den store haj med en loddekoble, så noget der er sat
sammen i forvejen ville være perfekt.

Takker,

Morten

Morten Nørgaard
2000 Frederiksberg

Visit www.damage.dk

Re: Blinkende lys når telefon ringer

http://shop.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/BrowseCatalog-Start ;sid=vdTbi1XboK7b1BVIQDgbIxz4-HaOa2yW9xU=?CatalogCategoryID=HaQKamlD2UgAAADlImfaCa%2e0

eller søg på:
Dana Flash, Blitzlampe
Kr. 479,20 ekskl. moms(599,00 inkl. moms)

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Selv om du siger at du ikker er haj med en loddekolbe, kan jeg lige forslå
det her:
http://www.brinck.dk/byggesaet/br751.asp

Uden at kende nærmere til byggesættet, kan jeg ikke forestille mig at det
vil være det helt store problem at smide et relæ af en art og en lampe på
den.

Re: Blinkende lys når telefon ringer

sat

Re: Blinkende lys når telefon ringer
Søg på nettet der findes mange forslag hvis du selv kan bruge en loddekolbe.
Her er et eks. http://www.aaroncake.net/circuits/pflash.htm

sat

Site Timeline