Billigt LCD fra Brinck, men hvad er det? - Page 2

Re: Billigt LCD fra Brinck, men hvad er det?

Jeg kom til at købe to magen til da jeg var hos Brinck og fandt først denne
tråd nu. Jeg har fået liv i det ved at sætte 5 volt til den røde i det
firepolede fladkabel og 0 til den yderste i samme side.

Når jeg sætter strøm på, lyser alle pixels (Vist normalt for LCD indtil de
bliver resat)

Øverst til venste er først en lille, så tre meget store. Den lille kunne jeg
godt forestille mig blev brugt til +/- fortegn for de tre store. I den anden
side er der seks små og nederst er der 1 x 20 små.

/Preben Friis

Re: Billigt LCD fra Brinck, men hvad er det?

Nu kjenner jeg ikke Danfoss, men Siemens er for meg kjent som et firma med
egne lukkede "standerer"

kan

Ja, dersom det er ønsket.

HM