Billig 24 VDC motor med gear ?? - Page 2

Re: Billig 24 VDC motor med gear ??
Stadig bør du lave dem, så der er fornuft i måden der er programeret. Bruger
i slet ikke step7?
--
*** Calle ***

Re: Billig 24 VDC motor med gear ??
Bruger

fornuft bliver der ., men hvor meget ved jeg ikke .. det handler mere om at
give ideer...

., nope ., vi bruger ikke siemens ..  konsekvent bruger vi Omron PLC og
invertere .. hvis det er noget vi skal programmere selv ..

~~Frank .,

Re: Billig 24 VDC motor med gear ??

Hvad er billig?

Jeg har et par små gearmotorer liggende, noget med 72 RPM ved 24 VDC, ca. 300 mm
Ø motor og 6 mm Ø aksel med flad side.

Prisen var 150 kr. / stk. for nokle år siden.

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: Billig 24 VDC motor med gear ??

Prøver lige om tastaturet vil det rigtige denne gang:
72 RPM ved 24 VDC, ca. 30 mm Ø motor og 6 mm Ø aksel med flad side.

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: Billig 24 VDC motor med gear ??

Jeg har fundet 2 motorer ..

tak for forslagene ..