Bilbatteri + relæ => Ampere

Jeg skal have et relæ tilsluttet et 36 A bilbatteri, men jeg ved ikke, hvor
mange ampere, der kan trækkes ud af et sådan batteri. Eks hvis jeg har et
relæ + elektronik, som bruger 50 mA, hvor langtid tager det før batteriet er
tom?
--
Venlig Hilsen Jens

Re: Bilbatteri + =?iso-8859-1?Q?rel=E6?= => Ampere

Hvor finder du specifikationerne på batteriet, at det er et 36 A's
batteri ?

Er det ikke et 36AH's batteri (36 amperetimer) 36AH/0,05A = 720 timer.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Bilbatteri + relæ => Ampere

hvor
er