Bil - SUB installation

Jeg har en RAV4 Van 2004.

Radioen er en 86120-42130

Jeg har fundet en PDF til en anden radio hvor stikket CN501 også er på min
radio.
http://www.rocoto.com/neo35/86120-2B760.pdf

Min sub er aktiv og har phono-stik til high input og de hvide firkantede
stik til low-input.

1) Er AMP-B det jeg skal bruge til right stikket subben i kombination med en
stelforbindelse?

2) Hvad er Remote kablet stikket mellem GND og 12v+ på terminalen på subben
til for?

Håber noget kan hjælpe mig lidt videre for er da gået helt død i det!

PS. Også postet i .bil

Re: Bil - SUB installation

dk.teknik.lyd.bilstereo ?