Beovision Avant32 - Page 2

Re: Beovision Avant32
On Fri, 23 Feb 2007 00:17:30 +0100, "Lars Nielsen"

I er ikke B&O godkendt?

Fra en fakturakopi jeg lige har fået fra en fhv. kollega :

W76ESF Rør 3000.-
Arbejde 8t a 350.-
Kørsel, 2x 2mand 600.-
Diverse 80.-
I alt 6480.-
+ moms

I alt 8100.-

Jeg har aldrig brudt mig om Avanternes udseende, men mange er glade
for dem. Og 32"/100Hz versionerne leverer det flotteste billede jeg
nogen sinde har set på et 100Hz CRT TV.

Re: Beovision Avant32

Jowjow... - men dovne.

Re: Beovision Avant32
On Fri, 23 Feb 2007 21:48:45 +0100, "Lars Nielsen"

(cut)
Agyh?

Tror pokker branchen er døende.

Re: Beovision Avant32

 - Dovenskaben bunder i at vi ikke gider at argumentere med en utilfreds
kunde, som har måttet bløde pænt mange kroner for et TV, og det så ikke kan
holde længere. Vi gider ikke ha' skæld ud for at det er defekt og kigger på
en dyr reparation - som om det både var os der havde produceret og solgt
skidtet. Dybest set ville jeg som kunde osse være pænt mobset, hvis jeg
havde et ret dyrt TV hvor røret var defekt, og man fra en ellers respektabel
producent blot siger "bare ærgeligt, SonnyBoy", garantien er udløbet, så det
ka' du gleeeem...

Derfor en henvisning med disse kasser til der hvor skidtet er købt

Dem vi har skiftet før politiken blev vedtaget, var der - som du selv
skriver - ikke andet end bøvl med ( Kunderne, altså ) - vi er blevet
beskyldt for så stupide ting, som at ha' ødelagt en fjernbetjening, som vi
ikke engang havde fået indleveret sammen med TV'et!!! - vi havde ikke engang
haft den i hånden...!!

Når så jeg selv som den sidste ting synes det er pissegrimt og træls at ha'
med og gøre, så er man allerede fra de første få sekunder, hvor kunden
nævner betegnelsen Avant i en sætning hvor Audi ikke indgår, forudindtaget
med en dårlig holdning.

Lissom vi ikke tilbyder nogen 10-sekunder's lån - "dårligt" produkt - vi vil
ikke forbindes med det.

Lars / Viborg

Re: Beovision Avant32
On Sun, 25 Feb 2007 02:11:54 +0100, "Lars Nielsen"

Set er da rimeligt nemt at argumentere sig ud af. Og bortset fra
billedrørsombytningerne er det jo ret simpelt at reparere en AVANT.
Selv om det at stå med en totalt tilgroet 4-5år gammel Avant der skal
rengøres med støvsuger og pensel inden man kan grave chassiset ud ikke
er nogen drømmeoplevelse.

Arh. B&O plejer at være forhandlingsvenlige, hvis apparatet bare er af
nogenlunde nyere dato. Men hvis det er 7-8-9-10år, såeh. Og mon du får
lagt en ny motor i din Audi Avant u/b efter garantiens udløb?

B&O er vist de eneste tilbageværende med bare en smule
eftersalgsservice.

Besynderlig politik, men det er et frit land.

Ja, jeg kan godt huske de umulige kunder. Men det kan man håndteres,
det gjorde vi da. Med succes.

Jeg er heller ikke vild med det, men nogen steder gør det sig da flot.

Hvis man skal transportere det, ja så er det noget ultimativt l***

Skift af chassis er ikke så slemt, medmindre kunden er umulig.

Jeg synes det er dårlig service ikke at ville hjælpe en kunde. Man kan
jo bare forklare kunden at det erfaringsmæssigt er et dyrt og
besværligt produkt at servicere. Så har man lagt kortene på bordet.

Site Timeline