Beomaster 1900-2

Davs med jer guruer.

Jeg ville høre om der ikke var en af jer radiomekaniker der evt havde et
gammelt diagram over en beomaster 1900-2 eller bare 1900, det drejer sig om
printkort nr 2. hvor det sidste forstærker trin sidder.

Mit problem er at jeg har ingen lyd der er værd at høre på, hvis man skruer
helt op, kan man til nød for noget lyd som ja jeg ved ikke hvordan man skal
beskrive det, men lyder meget grumset.

Jeg har testet både phono og tape indgangen, og de gøre det samme så mit gæt
er print kort 2.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd mange tak for hjælpen.

--

Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

Re: Beomaster 1900-2
[...]

Hej!

Følg audiosignalets gang med et skop. Du vil nok relativt hurtigt finde ud af
hvor signalet forsvinder... Mål f.eks. til indgangen af effektdelen for at
halvere problemet :)