B&O Power supply SN16A

Til dem der kender denne hvorfor er den så svine dyr på brugt markedet ?
Hvad kan den som folk er villige til at betale over 1500kr for ?
den kan jo kun levere 2x 30V 1A + 5V 3A
Jeg har selv en der dog skal have renoveret / renset potmetrene. eneste
positive ting jeg kan sige om den er at den er flad og fylder meget lidt på
skrivebordet.

Jacob

Re: B&O Power supply SN16A

Måske fordi den er særlig stabil? Jeg ved det ikke, men der er noget med at
nogle B&O PSU'er har deres komparatorregulering liggende og floate på
output'et, det skulle bl.a. gør den ekstrem stabil. Så måske derfor..

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Re: B&O Power supply SN16A

Naturligvis betaler man en del for navnet B&O men
selve SN serien er rigtig god og godt lavet
den har fine data så vidt jeg husker,
men okay ,kan godt se din pointe 1500 ville jeg ikke give

du kan jo koble dem i serie og parallel de 3 udgange :o)

Husk lige at skifte kondensatorer
så er den som ny :o)

jeg har service manualer liggende for hele SN serien
kan ikke lige huske alle data ,men husker da at de var og er ganske
udemærket i forhold til så meget andet jeg har set
jeg mener der er 723 ic i , med TIP141 og negativ clamper, jo det var ganske
udemærket
nu om stunder er der flerer der fortræker analoge meter
frem for digital

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Hov, hvis du har servicemanual liggende for dem vil jeg meget gerne tigge en
kopi (er nysgerrig for at se diagrammet)- kunne det lade sig gøre? papir,
email, e.l. ligemeget.

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Re: B&O Power supply SN16A

en

Jeg skal prøve at lave en scanning når jeg kommer i kælderen næste gang .

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Tak, det vil jeg være utrolig glad for. Giv mig et praj, min email er /ikke/
spambeskyttet med tegn der skal fjernes :-)

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Re: B&O Power supply SN16A
Evt. smid den i dk.binaer så vi alle får glæde ;)

Re: B&O Power supply SN16A

/ikke/

Eller måske endnu bedre: hos www.tsinding.dk
/Leif

Re: B&O Power supply SN16A
Hej Jacob

Navnet på forpladen.

Mvh Max

Re: B&O Power supply SN16A

jeg har ind til nu kun scannet diagrammer ind
( det driller :o) )
men her er det
http://www.tidsfaktoren.dk/page2
http://www.tidsfaktoren.dk/page3
http://www.tidsfaktoren.dk/page4
http://www.tidsfaktoren.dk/page5

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Tak - men hvis du kan lave dem i en bare anelse højere opløsning så vil det
være godt. Den sidste er helt ulæselig.

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Re: B&O Power supply SN16A

det

Ja det er ikke for godt ,jeg prøver at lave nogle nye
(det driller stadig det skidt )

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Det er ikke sådan med alt det teknik :-))

Hvis du er interesseret kan du smide dem alle over på en mail til mig, så
kan jeg combine dem i en PDF.

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg