B&O ekspert med forstand på link ?

Jeg skal have bygget et hus.
I huset skal der lavet en smule link  (forbindelser mellem HT, Anlæg, TV ,
video mm.)

Er der nogen i denne gruppe der er eksperter i det ???
-jeg mangler hele forståelsen omkring hvilke kabler der skal bruget og
hvortil de skal trækkes.

Hvis du kan hjælpe mig med forklaring, kunne vi evt. skrive sammen på
Messanger eller ICQ , da det muligvis er lid for omfattende til en NG.

Re: B&O ekspert med forstand på link ?
Hej HL,

Jeg vil ikke kalde mig selv ekspert. Men jeg har da bikset lidt med BeoLink.

Når du skal trække kabler fra anlæg eller fjernsyn til højtalere skal du
bruge powerlink-kabel (det kalder B&O deres højtalerkabel). Husk at
højtalerne også skal bruge 230V.

Mellem fjernsyn og anlæg samt til evt. andre fjernsyn/anlæg/linkhøjtalere i
andre rum skal du trække MasterLink-kabel. Du skal også trække antennekabel
fra dit fjernsyn til dine linkrum hvis du har TV i disse rum.

Mellem TV og Video/DVD mm. er det standard. Dvs. SCART.

Jeg har gjort visse antagelser i ovenstående. Kabeltrækket afhænger lidt af
hvad du skal have hvor.

Jeg kan i øvrigt anbefaler at du smutter forbi din lokale B&O-pusher. De kan
garanteret hjælpe dig hvis du medbringer et grundplan og dine ideer til
hvilke B&O enheder du skal have/har.

Skriv tilbage i NG hvis du skal have flere oplysninger.

--
Jacob :o)

Site Timeline