B&O Beocom 6000

Hey

jeg har en beocom 6000 trådløs telefon, som sidder på et telefonanlæg hvor
man skal trykke 0 og vente på klartone....

er der nogle der ved om det er muligt at lave en "wait" efter 0, ligesom man
kan på modemopsætningen på en pc ?

--
Mvh Kasper

Re: B&O Beocom 6000
Hejsa,

det er muligt men det er et par år siden jeg havde brug for det, så jeg kan
ikke lige huske hvordan. Min manual ligger i en flyttekasse på loftet, men
hvis ingen andre kan hjælpe så kan jeg måske godt finde den frem.

Preben Kvist

Re: B&O Beocom 6000
jeg skal nok lige læse i min i aften :-) svar kommer!

kan

Re: B&O Beocom 6000
Hey

nu har jeg lige være igennem mine nøger dertil, mente nok der ikke stod
noget, jeg vil blive meget taknemlig hvis nogle kunne hjælpe mig med det....

Bøger jeg har til min er :

en lille small en i genbrugspap til håndsættet på DK
en seddel til laderen
og en stor en til PSTN basen, som står på mange sprog.

en anden ting, kan der kun tilmeldes nye håndsæt til basen når man trykker
på dens knap ?

bor på kollegie, kunne være tris hvis andre lige nakkede linien

--
Mvh Kasper

Re: B&O Beocom 6000

Sådan er DECT standarden bygget op, så formodenligt ja.

Mine Siemens og de andre jeg kender til, fungerer på den måde.
Hvad får for øvrigt dig til at vælge en B&O?
Jeg har selv 2 stk Siemens 3010micro, de er små og har en lækker
lydkvalitet. B&O'en syntes jeg er alt for stor.

Er det ikke basestationen der skal programmeres til forvalg (0+wait),
det er det på mine.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: B&O Beocom 6000
Hey

jeg ved ikke om det er basen der skal programmeres, som sagt syntes jeg
dokumentationen er ret dårlig dertil, af det jeg har fået...

Dernæst, jeg fik den i svendegave af mit firma, så derfor er jeg glad ved
den, og desuden syntes jeg også den er forholdsvis pænere at se på i en stue
end så mange andre er, det er lidt mere et stykke kunst, når den står i den
trekantede rustri holder.

Jeg har prøvet nogle siemens, ved ikke helt hvilken type, dog var den lille,
det var ombord på en båd, og jeg syntes lyden var mærkbar dårligere end på
en trådtelefon, det skal så også siges dem der var ombord jo var monteret på
henholdsvis GSM, NMT og SAT telefon... men havde jo alm rør på også....

Men pointen, jeg har ikke givet noget for den og den er nice at se på (:

og så ville jeg gerne kunne programmere nummere ind i den her på
kollegiet...

Men det ville også være sejt hvis det ikke er i basen... eller øhh..
telefonbogen ligger jo i basen, men at det Wait er baseret på hver enkelt
nr, da de interne nr jo uden 0 og dem kunne jeg da også godst tænke mig at
ligge ind

--
Mvh Kasper

Re: B&O Beocom 6000

Tjah, den er sku bare noget fjollet at rende rundt med i lommen.

Kan du ikke bare programmere 0 foran de eksterne numre, uden wait, eller
skal centralen have pausen for at fungere ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: B&O Beocom 6000

Lortecentral !

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: B&O Beocom 6000
Du kan indlægge en pause.

Over knappen 9 står er pause. Den får du frem ved at trykke på knappen med
den hvide prik ved siden af hjulet og dernæst 9.

Når du skal kalde op, så finder du først nummeret ved at dreje på hjulet og
så tryk på den store knap med telefonrøret. Når klartonen kommer, så tryk på
OK (midt i hjulet, displayet guider dig) og telefonnummeret kaldes.

Venlig hilsen
Johnny

man

Re: B&O Beocom 6000
Hey

tak for svaret, men har fået dette på mail :

Tryk:
Menu (* + 7)
Vælg Menu * ved at dreje på hjulet.
Vælg OMST.ANLÆG
Vælg JA
Vælg Bykode (0)
Vælg Pause (2 sek.)

så bare husk at ligge 0 ind foran telefonnummeret til de eksterne og intet
ved de interne

Tak til vedkommende der mailede mig det

--
Mvh Kasper