B&O Avant Type: 8111 som er Helt Død

Hej NG

Jeg har et B&O Avant som er helt død. jeg har tjekket div. komponenter i PS,
men ikke fundet nogle mistænkelige(D112 BYW29F). Er der nogen som ved om man
kan få et Rep. kit??, eller evt. hvilke komponenter det indeholder.???

JBN

Re: B&O Avant Type: 8111 som er Helt Død

Intet rep. kit. Men jeg har en stak moduler fra de gamle AVANTer.
Send mail.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade