Sony CDP-295 CD-afspiller helt "død"

Hej!

Sony CDP-295 er helt "død" (ingen lys i display, kan ikke spinde op m.m.). Jeg kan måle en -10 [V] forsyning.

Nogen forslag til hvor jeg skal søge ? Har ikke noget diagram.

Mvh

Chris

Reply to
CD

CD skriver:

Er powersupply integreret i bundprint ?

Ellers skal du skille dem ad og måle lidt.

Ohm over lytterne i poweren, er der nogle der er under 50 ohm ? Klaus