Alarm til LAN/IP

Hej,

ved ikke om den er galt placeret, men kender I til en type alarm/sirene, som
kan tilsluttes LAN og aktiveres (tændes) via IP?

Venligst

Arne Johansen

Re: Alarm til LAN/IP

http://www.danbit.dk/produkter/0405.phtml

og så skal du selv ud og finde noget som kan lave noget larm...

Mvh Daniel

Re: Alarm til LAN/IP

Hej igen,

Den er faktisk ganske anvendelig for mig, blot i den anden ende af systemet.
:o)
Jeg mangler faktisk lyden, en alarm/sirene, som sættes på LAN via RJ45
(alternativt trådløs) og som startes via IP.

Gerne en universal, da dem som dukker op ved en googling, er tilbehør til et
eller andet alarmsystem.

Findes en sådan een??

Venligst

Arne