Ældre Pioneer DVD-afspiller reagerer ikke på fjernbetjening

...og jo, jeg har kontrolleret batterier - og når jeg retter senderen med et
videokamera og trykker på en af knapperne, lyser det i viewfinderen. Så jeg
antager, at selve fjernbetjeningen er ok og at fejlen ligger i modtageren på
DVD-afspilleren.

Jeg har haft låget af afspilleren, men det er ikke umiddelbart muligt at
komme til modtageren, for der sidder et bredt print skruet godt fast på
indersiden af fronten. Jeg antager, at modtageren sidder mellem fronten og
denne printplade. Hvad kan være den typiske årsag til at DVD'en ikke vil
modtage fjernbetjeningens signaler?

Nå, DVD-afspillere i dag koster jo ikke en klejne, så det er begrænset, hvor
meget man gider bruge af kræfter på dette, men hvis der er en typisk ting,
man lige bør foretage sig for at få det til at virke, vil jeg da lige prøve
dette inden jeg dømmer afspilleren død.

(Pokkers at der er så mange funktioner, som kan styres fra remoten, men ikke
fra afspilleren).

Vh, Lars.

Re: Ældre Pioneer DVD-afspiller reagerer ikke på fjernbetjening

Naturligvis _mod_ et videokamera...

Vh, Lars.

Re: Ældre Pioneer DVD-afspiller reagerer ikke på fjernbetjening
Hej!

Tja, det kan jo være ir-modtageren i apparatet...

(Hvis du opgiver vil jeg gerne købe fjernbetjeningn af dig...)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Ældre Pioneer DVD-afspiller reagerer ikke på fjernbetjening

et
jeg

Byt den stora elektrolyten i nätdelen.
Bruker vara typ 47uF 400 volt.
/Rune

Re: Ældre Pioneer DVD-afspiller reagerer ikke på fjernbetjening

Ok - jeg er tilbøjelig til at spørge: hvorfor?

Du mener, at det er støj fra trafoen?

Vh, Lars.

Re: Ældre Pioneer DVD-afspiller reagerer ikke på fjernbetjening

Nej. Men gør nu bare som han siger  - det er rigtigt.

Site Timeline