7" TFT Touch Screen - Open frame - Forhandler?

Jeg søger en open frame 7" TFT Touch Screen med VGA input.

Nogen herinde som kender en forhandler der kan tilbyde ovenstående til
en rimelig pris?

Mvh
Claus

Re: 7" TFT Touch Screen - Open frame - Forhandler?
Måske denne. De er hurtige til at sende
http://www.vcdhit.com/stuff_you_need/special/IN-740VT.htm

Re: 7" TFT Touch Screen - Open frame - Forhandler?

Hvad skal man forvente at betale i told for den slags?

Mvh
Claus

Re: 7" TFT Touch Screen - Open frame - Forhandler?

Jeg købte en MP3 afspiller for nogle år siden i staterne og måtte betale 12%
+ moms +  75 kr i gebyr :-(((((

Det afhænger af toldkoden.

Benny

Re: 7" TFT Touch Screen - Open frame - Forhandler?

Jeg tror at jeg vil søge videre her indenfor EU :)

Mvh
Claus

Site Timeline