555 Timer ic spørgsmål

Hejsa

Hvordan er det man styre en 555 pulser i både hastighed og puls længde??

--
Med Venlig Hilsen
Allan Madsen

Re: 555 Timer ic spørgsmål

Da hastigheden til dels hænger sammen med pulsbredden er det noget med
at variere de 2 modstande til oscillatoren.

Prøv at kig på en application note til 555'eren

Den første jeg fadt via google:
<http://www.ee.ualberta.ca/~elliott/ee552/studentAppNotes/1998_w/Timer_555/

Re: 555 Timer ic spørgsmål
Mange tak det var lige det jeg manklede, hmm havde slet ikke tænkt på google
i den sammenhæng, men åbenbart er google min ven :-)

<http://www.ee.ualberta.ca/~elliott/ee552/studentAppNotes/1998_w/Timer_555/

Re: 555 Timer ic spørgsmål

google

Google er er ALTID din ven :)

/René

Re: 555 Timer ic spørgsmål
Passer nu ikke helt nu har jeg et nyt problem og det har jeg prøvet på
google.
Jeg har Philips Observation Camera Model Nr VCM8638/00T
Som har en RJ11 Konnector, ved at de fire pinde skal bruges til lyd, video
power og gnd men ikke hvilke af dem.

Yours
Allan

Re: 555 Timer ic spørgsmål
Hej René,

Alle de mennesker der er blevet uretmæssigt indekseret og derfor kan
findes med flere detaljer end de normalt ville afgive ville protestere
højlydt over det udsagn ;)

--
Venlig hilsen,
Søren