2SK2370 kan erstattes af hvad ? Sidder i en Sony PS353 forsyning

Hejsa
Forsyningen kommer fra min emp3500 projektor (se indlæg fra i går ;))
Fetten er kortsluttet og har revet en 0.1 ohm modstand med, samt sikringen
til 230 V
Kan man antage det er alt der er smuttet ?

Hvor finder jeg en ny/en erstatning for den ?

Re: 2SK2370 kan erstattes af hvad ? Sidder i en Sony PS353 forsyning

http://www.datasheetarchive.com/semiconductors/download.php?Datasheet14%9164

Og så finder du noget tilsvarende hos en forhandler.

Peter

Re: 2SK2370 kan erstattes af hvad ? Sidder i en Sony PS353 forsyning
Har bestilt et par FDH15N50, så må vi se hvordan det går ;)

Site Timeline