230V power kabel - Hvor får jeg fat i sådan en fætter?

Det kabel jeg skal bruge ser sådan ud:
http://www.yung-li.com.tw/EN/Products/connector_view.htm#yc-14

Det hedder YC-14.

Mvh
Claus

Re: 230V power kabel - Hvor får jeg fat i sådan en fætter?

Ligner gevaldigt noget fra en Dell laptop !

Re: 230V power kabel - Hvor får jeg fat i sådan en fætter?

Interessant! På job har vi bunker af Dell laptops... Måske et fra en
udrangeret model kan skaffes.

Men ellers er det til en HUSH Mini-ITX PC. http://www.hushtechnologies.net /

Mvh
Claus

Re: 230V power kabel - Hvor får jeg fat i sådan en fætter?

Så er det sikkert det samme !

Re: 230V power kabel - Hvor får jeg fat i sådan en fætter?

Øhh så vidt jeg ved, bruger de fleste bærbare dette stik til dens
strømforsygning... Det er vel bare et sådan 2 polet stik til alt muligt, fx
radio som så bare er udvidet med jordben.

Men hvor man køber det ved jeg faktisk ikke.. De der der følger med til de
bærbare plejer at være ret korte 0,4m e.l

Re: 230V power kabel - Hvor får jeg fat i sådan en fætter?
fx
Nej - Spacingen er større, så en almindelig shaverledning passer ikke.

/ Hans

Re: 230V power kabel - Hvor får jeg fat i sådan en fætter?

Det hedder et C5 kabel og fås bl.a hos www.rs-components.dk  - søg på
311-9371

mvh
Bjarne

Re: 230V power kabel - Hvor får jeg fat i sådan en fætter?
Mange kalder det for et "Mickey Mouse" stik, når man skal forklare sig
overfor en telefon sælger.

Det bruges idag meget synes jeg. Samsung skærme bruger det, bærbare, ...

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net /

Site Timeline