12V røgmaskine, update..

Hejsa alle

jeg har ledt lidt efter 12V varme legmer.. kan den nederste på denne side
ikke bruges tror i ?
http://www.waeco.com/pages/products/rk/rk.htm

Mvh
Morten

Re: 12V røgmaskine, update..

Øhh?.. en side med kaffemaskiner og mikrobølgeovne?

/peter

Re: 12V røgmaskine, update..
Heheh ups

http://www.waeco.com/pages/products/rk/wk.htm

den nederste på denne side ;o)

Jeg ville tage 12V varmelegmet fra den nederste elkedel !!

Mvh
Morten

Re: 12V røgmaskine, update..

Hmm.. de fleste elkedler jeg har set har et varmelegeme der ligner en øvelse
i spejderknob, så det kunne da godt blive lidt bøvlet at få snoet et
kobberrør omkring det?

/peter

Re: 12V røgmaskine, update..
Hej Juel

Tror du ikke det ville være mekanisk nemmere med en 12V
loddekolbe ?

Mvh Max

Re: 12V røgmaskine, update..

God plan, men: Det er nok begrænset hvor meget røg han kan lave med et
varmelegeme på under 50W.... Jeg holder på at man skal som minimum over 500W
før det bliver sjovt..

/peter

Re: 12V røgmaskine, update..

Hvorfor ikke prøve ved et genbrugsanlæg. Det er meget billigere og de har
formodentlig et stort udvalg
af varmelegemer til næsten ingen penge, og så skal du ikke til at ødelægge
en kaffemaskine.

Mvh. Rasmus

Re: 12V røgmaskine, update..

HuH ?? hvor finder man den slags ? en alm genbrugs station ?!

Mvh
Morten

Site Timeline