TV problem sa slikom u kutevima ekrana

Na crt tv pojavila mi se promjena boje u kutovima ekrana. Npr, kad nema
nikakvog signala spojenog, u kutovima nije onaj crno bijeli snijeg, vec se
primjecuje zuckasta nijansa u jednom krugu cca 5 cm od kuta ekrana. I tako
u svakom kutu. Jel to znak da ce ekran uskoro krepat ili se moze nesto
rijesiti? Model je JVC AV-29FH1SUG ako je bitno.

Re: TV problem sa slikom u kutevima ekrana

Mozda ti je otisao PTC pa ne radi degauss prilikom paljenja...
http://repairfaq.org/samnew/tvfaq/tvdegacrt.htm

--
________
Re: TV problem sa slikom u kutevima ekrana

Aha, sad vidim da se i u prethodnom postu spominje termistor i
demagnetiziranje, proucit cu to malo.

Re: TV problem sa slikom u kutevima ekrana
Posto ga je Sailor (iz prijasnjeg posta) skinuo i misli da je neispravan pitaj
ga da ti ga posalje :))
(u povjerenju - ispravan je he he)

Re: TV problem sa slikom u kutevima ekrana
Gasiš li televizor na mrežni prekidač ili ti je stalno u standby-u?

Potrebno je s vremena na vrijeme TV gasiti na glavni prekidač, kako bi se
aktivirao strujni krug za demagnetizaciju!

"Ivica Sostaric"  wrote in message

[...]

Jednom tjedno sigurno se ugasi na glavni prekidac.
Sad sam probao slijediti uputu iz linka koji je Walter stavio, 1min ga
upalim, pa 20 ugasim, pa opet. I nakon druge runde boja se vratila u
normalu, nadam se da ce tako i ostati.
Zahvaljujem svima na pomoci

Site Timeline