treba mi frekventni regulator za kavezni motor od 2200w

Barem mi tako kazu. Uglavnom napravio bi loncarsko kolo. Imam elektromotor od ves masine i sad bi mi trebalo nesto da mogu regulirati brzinu na njemu, po mogucnosti sa pedalom, kako bi ruke ostale slobodne. Cijena kupljenog daleko premasuje moje momentalne financijske mogucnosti (cca 1000e) pa bi za prvu ruku napravio neku samogradnju.

Reply to
alejandro

neznam ba¹ dal je motor od ve¹ ma¹ine dobar izbor za tvoju ideju buduæi da je to vi¹ebrzinski jednofazni motor s pomoænom fazom morat æe¹ nabaviti trofazni asinhroni motor sa reduktorom i onda nan njega stavi¹ frekventni regulator daj malo vi¹e informacija o tom projetku

njemu,

za

Reply to
sraka-noga

Frek. pretvaraè za 3F asinkroni motor u samogradnji je daleko skuplji (da ne ka¾em koliko zahtjeva znanja, alata i instrumenata) nego kupiti gotov proizvod. Pa zar za lonèarski kotaè treba motor snage 2,2 kW? To mi nekako previ¹e izgleda.

U samogradnji je najlak¹e napraviti regulaciju istosmjernog motora jer se tamo mijenja samo napon (frekvencije nema) ili univerzalnog motra (kakvi su u kuæanskim aparatima, bu¹ilicama, ubodnim pilama i sl.)

Reply to
-Rio-

Za 300- 400 EUR kupis novu ves masinu sa fiim reguliranjem broja okretaja. Izvadi motor i regler bezina a mashinu baci :) Ili (sad ozbiljno) uzmi motor od rabljene perilice vesha i ostalo sto mu regulira brzinu.. Naravno uzmi motor novije generacije (sa cetkicama) pa bio sa magnetima ili bez (ovaj drugi je bolje rijesenje). ... Ili kako ti vec RIO rece kupi u Pevcu neku jacu busilicu pa slazi... (samo to dosadno f**ka dok radi).

Reply to
Oldtimer

mebi li nekakvo opterecenje na motoru tipa tenje ili vrtnja necega (s relatovno konstantnim otporom) i obican tiristorski regulator rijesili stvar ...

opterecenje bi sprijecilo da brsina bude jednaka max brsini koja ovisi o frekvenciji .. tj povecalo bi klizanje.. ali hmm mislim da je istosmerni motor ipak bolje rje¹enje...

Reply to
grizli

Reply to
Lala021

=`== Jedna firma je pre dvadesetak godina pravila plafonske ventilatore (a posle ne samo plafonske) koje je regulisala autotransformatorom a posle elektronikom slicnom dimeru. Sustina je da u namotaj pomocne faze, preko odgovarajuceg kondezatora, pustis direktno 220, a na namotajima glavne faze regulises napon a time i brzinu. Probao sam kasnije i druge asihrone motore, to je lepo radilo (menjalo brzinu), uslov je da motor ima namotaj pomocne faze. Elektronika je vrlo slicna dimerima (ona prostija) jedino su potrebne one 4 diode i dva otpornika za potpuno praznjenje kondezatora (znalci znaju o cemu se radi). pozdrav Lala 021 ;;

Reply to
Lala021

le

ze

re,

rebne

ju

tor

ekst -

E prijatelju moj, odmah da ti ka=BEem odustani od samogradnje, to ti je rupa bez dna. Ja sam nedugo poku=B9avao napraviti ne=B9to sli=E8no, imali smo vi=B9ka nekih (vrlo skupih i ina=E8e za tu namjenu dijelova), to je =E8ak i proradilo ali pouzdanost je da ne ka=BEem katastrofalna. dobro ti ljudi ka=BEu o harmonicima, pra=E8enju desetak parametara, mehani=E8ki dio je kompliciran ako neme=B9 odgovaraju=E8i alat (hla=F0enje tranzistora mora biti vrlo, vrlo solidno izvedeno) i da ne duljim, nemoj! Ja sam sa iskustvom i znanjem na dosta dobroj razini, pa iskreno ... nemoj. Poguglaj malo na Danfos pretvara=E8e, nisu ti toliko preskupi, mo=BEda ima netko ne=B9to rabljeno, meni je netko ponudio ne=B9to upola cijene ba=B9 tu na grupi, pa probaj to. A neki trofazni motori=E6 mo=BEe=B9 tako=F0er kupit= i rabljen, mo=BEda i sa reduktorom ovisi =B9to treba=B9, znam gdje mo=BEe=B9 dobiti bilo kakav za nekih 300-400 kn! =C8ovjek vozi iz Njema=E8ke rabljene strojeve i dijelove industrijske elektronike pa da proba=B9 to? To ti je u Novom marofu.

Reply to
kristijan

lonèarsko kolo vrti brzinama od 0-250 okr/min, mislio sam na regulaciju po stepenima od svega par okretaja a ne 6 stepeni (kao na ubodnoj). Motor od peilice imam pa sam mislio njega iskoristit, ukoliko je to moguæe, u jednom postu sam i napisao da nemem zmije u ðepu ¹to znaæi da æu izdvojit neke novce za kupnju neèega ¹to mi ljudi napi¹u da kupim ( pa nisam valjda idijot da kupim frekventni regulator za recimo 2000kn a neki novi motor koji se inaæe koristi u tu svrhu ko¹ta recimo 500kn... )

Ovako pi¹e:

220-240 ~50Hz 10A (neka spirala nacrtana) 400/min W 2200W

P.S. Znam da se watt pi¹e sa velikim W

Reply to
alejandro

nepotrebno

Volio bih vidjet frekventni regulator koji ce regulirat brzinu navedenog kako si rekao jednofaznog kaveznog motora- bez obzira na cijenu ;)

GDJE to pise? Na motoru?

Reply to
Oldtimer

Ovo mi je nevjerovatno za motor ma¹ine perilice rublja. Kod mene je 3A i 1,5A ¹to dajeotprilike snagu od 0,6 KW odnosno 0,3 KW

--
 "What you thought was freedom is just greed."
Reply to

To mislim i ja. Zato ga i pitam jer upit u subjektu sugerira da se radi o toliko jakom motoru. Ako se radi o staroj kucanskoj perilici rublja onda ce to bit za motor i grijace zajedno. No taj motor ionako ne mozes regulirat frekventnim regulatorom.

Reply to
Oldtimer