Shema pojacala od 100W rms

trebao bi shemu pojacala zajedno sa plocicom (moze i kit ako ima gdje za kupit) inace sto kvalitetnijeg pojacala, intergrirac ili tranzistorac nebitno za hifi (slusanje glazbe).

trazio sam malo i ima dosta toga, a svi kazu ovo valja ovo ne valja :)

zanima me dali je ovo cemu

?

takodjer, koliko takvo DIY pojacalo moze parirati novim stereo pojacalima ( nad, marantz ... itd)

hvala

Reply to
Floww

?

Kad radis radi posteno, ovo sto si polinkao....radi i to je sve, nije kramp ali je daleko od pile! A kao sto rekoh ako vec radis napravi odlicno pojacalo isto ti dodje:

zega

"Floww"

?

Je dobro je. To je obièno pojaèalo AB klase rada, ni¹ta posebno i jako ovisi o kvaliteti ugraðenih dijelova. U HR se veæ jako dugo ne prodaju komplementarni parovi tako da bi mogao imati manjih problema.

Imam ti ja jedno objavljeno u na¹em ERWOu. Prednost je do krajnih granica simetrièan dizajn tj pojaèalo puca od snage i ne gu¹i dinamiku izvornog djela. Jo¹ jedna prednost su lako dobavljivi dijelovi. Mana je ¹to projektu treba priæi smireno i ne ¹krtariti da bi se dobio dobar rezultat, zapravo tako je sa svakim projektom. Po meni odlièan izbor ako ¾eli¹ ne¹to vrlo korektno i da traje.

Ako hoces mogu ti skenirati te brojeve ERWOa

Naravno tu su i pojaèala iz Elektora no tamo se veæ rabe tranðe koje je te¾e za nabaviti a razlika u konaènici nije znaèajna.

No ne znam da li zna¹ no jeftinije ti je kupiti gotovo nego raditi svoje, a najveæa muka je nabaviti dobre potenciometre za osnovne ton kontrole poput glasnoæe. Tako da pripremi se za naruèivanje preskupih komponeti preko lokalnih zastupnika ili naruèivanje dirketno iz vanka.

Reply to
miha

?

Ako ¾eli¹ da bude kvalitetno i sa naznakom "Hi-Fi", onda bih preporuèio da potra¾i¹ pojaèalo iz Elektora PA300. To je 160W na 8Ohma i 300W na 4Ohma, ali je odlièno, puno bolje nego ovo koje si ponudio. Ima ne netu njegov PDF gdje sve ima¹ (i gotovu ploèicu). ©to se tièe pariranja komercijalnom pojaèalima, sve ovisi o kvaliteti izrade i naravno da mo¾e biti puno bolje od kupljenog pojaèala.

Pozz!

Reply to
-Rio-

Pogledaj na ovom linku ima dobrih poja=E8ala

josip.delac