odabir UHD TV-a - Page 2

Re: odabir UHD TV-a

:)

kupili onu drugu generaciju Iskre u boji...

Re: odabir UHD TV-a

Imas li prijedlog za neku aplikaciju na Androidu koja bi radila mirroring
zaslona sa IOS-a na Android TV te da konkurira AppleTV-u?

--
sigo

Re: odabir UHD TV-a

Mogu o Androidu jer imam TV sa istim od Sonya.

prvi izbor ili nemaju mjesta za PC oko TVa.

jako dobro vidim.
Plus Sony ima uvjerljivo najbolju kvalitetu SD slike na 55" ekranu.

Ovo nabrojano nije odlika svakog Sonyevog modela nego samo onih boljih
koji se dadu nabaviti za nevelike novce, do 10kkn.

LANu, onda bolje ne Sony.

kao monitor.

Re: odabir UHD TV-a

kvaliteta slike u pitanju.

Re: odabir UHD TV-a

A kad te ja pitam na sto bi spojio TV onda kmecis :))
Debil, nije ni cudo da se odlicno kuzis s vasom :))

--
Petar Samardzija (woobie)
snipped-for-privacy@OVOgmail.com

a morao si mu ga jos jednom metnut :)

Re: odabir UHD TV-a

Jesam. Moram priznati da mi nije jasno zasto se toliko uzjebao sto sam ga
dobronamjerno pitao na sto bi spojio tv :)

--
Petar Samardzija
snipped-for-privacy@OVOgmail.com
Re: odabir UHD TV-a