Najbolji konektori za signalne zice?

Koji bi bili najbolji konektori za medjusobno povezivanje stampanih
plocica ili za povezivanje stampanih plocica s uredjajima tipa
frekvensijki pretvarac, relay-i i slicno?

Mislio sam koristiti JST-XH konektore jer ih ima u razlicitim
konfiguracijama ali ne znam kako se oni krimpaju a moram imati
mogucnost stavljanja svojih zica, ne samo zbog toga da bi mogao
koristiti razne duzine nego i zato jer moraju biti oklopljene.

Imam klijesta za krimpanje dupont konektora ali je taj nacin spajanja
dosta labav pa trazim bolji.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

A ovisi.
Ja upotrebljavam ovo
http://www.ebay.com/itm/10PCS-2x7-14-Pin-2-54mm-Double-Row-Female-Straight-Header-Pitch-Socket-Pin-Strip/400557051055?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

http://www.ebay.com/itm/50PCS-2-54mm-Pitch-12-Pin-Female-Single-Row-Straight-Header-Strip-PH-8-5mm/201557933976?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

http://www.ebay.com/itm/2-54mm-Pitch-80-Pins-Double-Row-Female-Pin-Header-Black-20-Pcs-N3-/122065994428?hash=item1c6bb342bc:g:T5UAAOSwEzxYTNJK

Ima ih jednorednih, dvorednih, sa 2 pina do 2x40 pinova, ravnih, savinutih

Re: Najbolji konektori za signalne zice?

Te sam i ja koristio do sad, dobri su za direktno ustekavanje plocice u
plocicu a za povezivanje plocica sa zicama sam ih koristio u
kombinaciji s ovim konektorima:

http://www.ebay.com/itm/182447138624

i ovakvim kucistima u raznim konfiguracijama:

http://www.ebay.com/itm/351990568034

Za to trebaju ovakva klijesta:

http://www.ebay.com/itm/191926152635

Ali mi se JST-XH i Molex KK cine cvrsci a i ne mogu se ustekati
pogresno ali za prve ne znam kako se krimpaju a drugi su 10 puta
skuplji od header konektora.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Najbolji konektori za signalne zice?

Cvikas jedan pin na muskom, a pripadajucu rupu na zenskom zalijes nekom
masom......

Re: Najbolji konektori za signalne zice?

Gotovi RS232, LPT, floppy i PATA/IDE kablovi s konektorima?
Na drugu stranu lemis vodove, ne trebas odvojivost na obje plocice?
Znaci, trebas samo konektor koji ide na plocicu, ostalo je vec gotovo?

Btw: Koliku struju mogu gurati kroz jedan takav pin?