G30N60HS IGBT kupnja?

Gdje da potrazim malo veci broj ovih IGBT-ova za kupnju?

Popravljam si jedan stariji inverterski aparat za varenje i skinuo sam jedan
od hladnjaka
na kojemu je 6 ovakvih IGBT-ova i prema mjerenju ni jedan nije ispravan.
Ili imaju beskonacan otpor ili su u kratkom spoju.

Pretpostavljam kako ce ista stvar biti i na drugom hladnjaku gdje ih je jos
6. :)

Re: G30N60HS IGBT kupnja?

arrow.com
Btw. provjeri metodu ispitivanja jer upravo tako kako si opisao se

Re: G30N60HS IGBT kupnja?

Volio bih da sam u krivu i da je metoda neispravna jer ipak ih je
poprilicno. :)

G i E spojim zajedno, a mjerim izmedju E i C ("E na +" i "C na -") koji se
onda
mora ponasati kao dioda.
Ako sam promasio daj me slobodno ispravi.

Svih 6 se nalaze na hladnjaku i zajednicki im je C koji je odrezan i preko
hladnjaka
ima spoj na plocu.
Na hladnjaku je i STTA1206DI koja je probila, te BYT12 koja je ok.
Veselje uglavnom... :)

Na drugom hladnjaku je 5 vecih IGBT-ova STTH6003CW koji su prema ovome gore
mjerenju ok.

Radi se o malom Lincoln inverterskom aparatu za varenje.

Re: G30N60HS IGBT kupnja?

osim ako je tvoj igbtjac TO-220

imam i diode i tranzistore u TO-247

pretpostavljam da su ti tranzistori TO-220  a diode TO-247
ovaj tvoj tranzistor se nudi i kao TO-220 i kao TO-247

Re: G30N60HS IGBT kupnja?

poslikam danas sve i nabacim slike i detalje kada se vratim s posla.

Re: G30N60HS IGBT kupnja?

Radi se o Lincoln Electric Invertec V145-S aparatu za zavarivanje.

Konkretne slike plocice, komponenti za koje sam pitao i same oznake sa
aparata su na
db linku:

https://www.dropbox.com/sh/bet0omd2i1kwmrw/AACA_PU2OvkW6wLZvsQnFG4_a?dl=0

Site Timeline