Elmag. Ventil

Bok svima,
Nabavio preko eBaya el.mag ventil (
http://www.ebay.com/itm/Electric-Solenoid-Valve-Water-Air-N-C-12V-DC-3 -
4-/120792593113?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c1fccb2d9 )
To ce sluziti za zalijevanje vrta..spojio sam ga i on korektno
radi...Medutim primjertio sam da se prilicno grije, cak se i nemoze
prst drzat na dijelu gdje je spula..
Ampermetar pokazuje 2.1 A kod 12vdc...
Jel je to normalno da se toliko energije potrosi ?

Re: Elmag. Ventil

Pa pogledaj u specifikaciju koliko bi trebao trošiti. 2A je sasvim
uobičajena vrijednost iako relativno velika. Moguće da možeš sniziti napon
na špuli kada se ventil uključi jer je za držanje otvorenim potrebna manja
struja nego za sam proces otvaranja.

Re: Elmag. Ventil
On Sun, 9 Sep 2012 19:00:56 +0200, "drstoka"

sniziti napon
potrebna manja

Nisam dobio specifikaciju....probat cu neki hladnjak montirat

Re: Elmag. Ventil

Skini onu crnu kapu sa špule, na špuli pišu svi bitni podaci.
--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw

Re: Elmag. Ventil

Da tocno...nisam to ni gledal..javim kasnije

Re: Elmag. Ventil
Točno je da se špule dosta griju ali možeš spustiti napon jer oni uključuju
i ispod 10V.
Pozdrav, Pikec!

Re: Elmag. Ventil

Ako je samo za zaljevanje za  220 kn si mogao kupiti

http://www.elmatis.hr/ProductDetails.aspx?productId44%069

Re: Elmag. Ventil

moje zalijevanje se prati preko weba, pa mi trrba klasican ventil i
sonde za vlagu tla 4-20mA

Re: Elmag. Ventil

Na ventilu, ili u specifikacijama, bi trebalo pisati jeli ventil
predvidjen za trajni rad ili za isprekidani pogon, ako je za trajni rad
trebalo bi pisati "ED10%0%", ili "ED=manje od 100%" ako je za
isprekidani rad.
Osim toga mozes probati koji je napon pri kojem ventil sigurno okida, pa
mozes ili spustiti napon serijskim otpornikom, ili koristiti nekakav
jednostavni elektronski sklop koji ukljucuje ventil sa nazivnim naponom,
a nakon toga spusta napon na  razinu koja jos uvijek sigurno drzi ventil
otvorenim, ali smanjuje grijanje ventila...

Re: Elmag. Ventil

Da. Redno sa ĹĄpulom paralelni spoj:
1) elektrolita od barem 47000uF/16V
2) nekoliko redno spojenih dioda 3A
3) otpornik 100k za izbijanje elektrolita nakon isključenja...

Re: Elmag. Ventil

Možda se bude manje grijao kad voda bude prolazila kroz njega:)

Re: Elmag. Ventil
moraĹĄ imati ventil za trajni pogon  ĹĄto tvoj očito nije
piĹĄe na njemu ,googlaj malo

"DS"  je napisao u poruci interesnoj
grupi: snipped-for-privacy@news.t-com.hr...

[...]

U firmi Inaqua na Savici u ZG si mogao kupiti ventile od RainBird-a
namijenjene baĹĄ za sustave zalijevanja. Vrhunska kvaliteta (govorim iz
iskustva) i nisu skupi, mislim da su izmedju 200 i 400kn ovisno od
modela. Rade na 12V AC i/ili DC

Site Timeline