Bacio malo oko :)

Pozdrav grupi, bacio sam malo oko na tekstove. Vidim stara garda ne
posustaje, samo naprijed!

i pitanja na pitanje a sve bez odgovora pa do majstor Perinih jutarnjih

Hvala vam beskrajno, popravili ste mi dan!

Re: Bacio malo oko :)

:D

Re: Bacio malo oko :)

"mirko konobar"  je napisao u poruci interesnoj
grupi:o5de8t$f1d$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

Pozdrav grupi, bacio sam malo oko na tekstove. Vidim stara garda ne
posustaje, samo naprijed!

i pitanja na pitanje a sve bez odgovora pa do majstor Perinih jutarnjih

Hvala vam beskrajno, popravili ste mi dan!
--------------

I imat ces uvijek nice day.

kojem

Re: Bacio malo oko :)
Ditto!
Nakon vise od 6 mjeseci namjernog izbivanja sa ove i jedine newsgrupe, imam
iste utiske, ali odlucih poslusat' cu savjet Petra Bjelcica I maznuti koju
brlju, samo takav alkoholni shock me moze otrijezniti od idijotarija sa
njuza.

Samo nastavite, stara gardo!!!

--
Stonethrower
Superb quality home-made *Slingshot* pure hand-weapons since 70's

---
Re: Bacio malo oko :)

Tebe sam povremeno pratio na mikrokontroler grupi. Ti si fakat "manijak"

Re: Bacio malo oko :)

Jesi ti onaj Mirko kaj se stalno svadil' sa Gagijem. Ako se ne varam on

Site Timeline