Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Inkjet printer za SMT lemnu pastu
Za one koji imaju vi¹ka 50.000 EUR-a: - while (1);
1
1

ATX napajanje, 12v punjac za auto
Jel moguce spojiti punjac za auto na ATX napajanje da se moze za hitne slucajeve koristit u kuci (krepao obicni punjac) Di bi uopce spajao zice na taj konektor? sa strana? jednu na vrh jednu sa...
11
11

Tra¾im uslugu lemljenja....
Dali bi mi netko mogao zalemiti 2 ¾ice na ploèi od perilice rublja ? Ploèa je na tom mjestu o¹teæena, izgorena (cca 1x1 cm), slike i detaljno na elektronika binares, perilica rublja, ploèa od...
5
5

jesmo li mi balkanci?
Evo odgovora iz jedne trgovine elektronike na moje pitanje za¹to su mi otkazali ba¹ taj dio: " Hi This part needs an export lisence and cannot be sold to macedonia thank you" Naravno ostatak...
6
6

fm odasiljac
na trzistu se pojavila hrpa tih kineskih odasiljaca koji rade super u radijusu cca 2-3 metra... Zanima ne moze li se nekim jednostavnim preinakama povecati taj domet na cca 15-20m?

Elektrometar/galvanometar
Cilj je mjeriti napraviti elektronicki elektrometar/galvanometar/ koji bi bio kalibriran za prikaz DC napona 0 - 1 V s rezolucijom barem 1mV. Ulazni otpor takvog instrumenta trebao bi biti reda 10...

p ili m EPE frequency generator
Ako nekom treba ovaj projekt, plo=E8ica kompletirana sa MAX038, display i PIC ( prazan, treba ubacit program ), dobija ovo trampom, netreba mi, pa ako koga zanima neka ponudi ne=B9to..
2
2

TI logic data book
Tra¾io neke podatke o 74 TTL-ovima, pa nai¹ao na ovo: Èini mi se kao dobra kolekcija logièkih IC-a i kratkih opisa nihovih fiunkcionalnosti. Jo¹ kada bi to bilo lako dostupno i u tiskanom...
5
5

CCFL lampa i neki teret umjesto nje
Kao ¹to je poznato LCD monitori imaju lampe. Najèe¹æe vi¹e njih. Ukoliko jedna od njih rikne, elektronika to sku¾i i gasi cijeli monitor. Ako imamo vi¹e lampi i zadovoljni smo kolièinom...
7
7

Volume potenciometri za klavijature
Prodajem razne volume potenciometre za klavijature Korg, Roland, Yamaha... 098464789

p: RFID reader
125Khz Emulacija drugog mag treka velik kao dvije kutije sibica citac je rabljen i malo pozucen od sunca ali potpuno ispravan napajanje 5-16V citanje od 3-4 cm ( na 5V) do 15cm - ovisi o naponu ttl...

aktivacija atx napajanja
Kako aktivirati napajanje da mi radi van matiène ploèe? Dobijam samo nekih 5 V na nekim ¾icama i ni¹ta vi¹e.
5
5

Upravljanje DC servo motorom putem PLC-a!?
Pozdrav, zanima me koja bi bila najosnovija verzija sklopa za upravljanje 5V(

ESR metar
Ima li netko informaciju gdje se u Hrvatskoj moze nabaviti. ...naravno, ne da mi se raditi ga. Hvala
11
11

help sony crt monitor riknuo
Pozz grupi! Jucer radio nesto oko kompova doma i monitor se samo odjednom "zgasio"...prvo sam mislio da je otisao u standby.....no kad sam mu dosao blize skuzio sam da ispusta kratki hf, ajmo rec,...
7
7