Vor fantastiske "virkelighed"

Translate This Thread From English to

Hej Knud!

Læs venligst flg.:

http://www.rense.com/general69/holo.htm

En glædelig jul på falderebet!

Jeg er ikke enig i alt i denne artikel men som jeg har antydet mange gange
så er jeg ret sikker på, at skal vi forklare vor fantastiske "virkelighed"
så må der, "frygtløst", søges alternative forklaringer. Artiklen giver et
glimrende billede af mit tidligere postulat: "Den endelige forklaring vil
indeholde løsningen på mysterier som ufoer, genfærd, engle, spontan
helbredelse, etc". Fysik er ikke noget man ræsonnerer sig til, fysik er et
forsøg på at beskrive vor verden ud fra de, i øjeblikket, gjorte opdagelser.
Problemet er bare at vi har gjort alt, alt for få opdagelser til at kunne
forklare hele sammenhængen. Vi skuer ud i verdensaltet og føler os i stand
til at forklare hvorfor den og den galakse ikke kan have planeter som
jorden. Astronomer forklarer os hvordan universum er skruet sammen samtidig
med at teologer forklarer hvordan gud skabte alt. Man kan, pr. definition
ikke konstruere en Perpetuum mobile og ikke destomindre er vi en del af en
gigantisk perpetuum mobile! Jeg tror ikke at du bryder dig om tanken men:
"Vi skal være her i evighed, for altid, igen og igen, vi har altid
eksisteret"! Jeg har ingen anelse om hvordan alt dette er skabt. Min hjerne
er kun en del af et hologram.Alt dette, ---- skabt tilfældigt-- i et kæmpe
urknald: "The Big Bang!". Jeg tvivler! Til gengæld tror jeg at forklaringen
på engang er fantastisk og alligevel såre enkel! Vi kan ikke se skoven for
bare træer!!!!!!!!

Kære ven pas på fyrværkeriet!
og lad os bevare vor fordomsfri nysgerrighed.

Ærbødigst og i dybeste respekt:

Flemming

Site Timeline