zeby myszki nie mozna qu... otworzyc, zeby ja naprawic, czyli kpiny z

witam probuje ja otworzyc naprawic bo fajnie wyglada i sie podniecam

pzdr

Reply to
andgab9

W dniu 2016-04-14 o 15:51, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Bo bywa tak, że śrubki są pod naklejkami, albo wręcz pod tymi nóżkami, którymi myszka jeździ po podłożu.

Reply to
Jingiel

Masz za mały młotek.

Reply to
slawek

W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 15:51:14 UTC+2 użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

A jak przy otwieraniu flaszki nakrętka się przekręci, to dopiero jest ból :))

Reply to
stchebel

Thu, 14 Apr 2016 06:51:13 -0700 (PDT) snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

__Maciek

W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 23:39:14 UTC+2 użytkownik __Maciek napisał:

taa to jest najlepsza porada :))

Reply to
andgab9