Zakluczylem telewizor i teraz nie wiem jak go odblokowac

Do tego nie swoj tylko ojcu, ostatnio wydaje mi sie przesladuje mnie pech, najpierw nie moge wygrac pewnej kombinacji we free cella (na co sie uparlem, free cell - standardowa gierka karciana w windows) teraz to. Model tv to siemens fc-210 jest do niego pilot do jakiegos innego tv, i jest tam opcja z kluczami na rysunku, wpisuje sie czterocyfrowy kod, czyli od 0000 do 9999, kodu nie znam, ojciec sie tym bawil i wpisal i zapomnial, ale wtedy dalo sie to obejsc, ja zas przelaczylem cos jeszcze i teraz nie wyglada na to, aby dalo sie to obejsc, jak to odblokowac? Dzieki z gory.

Charles

Reply to
Charles Kinbote

Użytkownik Charles Kinbote napisał:

Spróbuj wysłać z pilota sekwencję rozkazów: strzałka [prawo] -> [lewo] -> [dół] -> [góra]

Do pomocy przy FreeCell potrzebny chociaż zrzut ekranu.

Reply to
satel

Takie juz sprawdzalem, tzn o ile pamietam to sprawdzilem 0000 5555

8888 9999 ale ten kod ktory ojciec wpisal to jest raczej chaotyczny. Rozkrecilem (rozkrecilismy) nawet telewizor szukajac jakiegos przycisku reset lub czegos takiego ale tam nie bylo w srodku zadnego przycisku. Rowniez chaotyczne dlugotrwale wciskanie wszystkich przyciskow na pilocie nic nie dalo, w obecnym stanie nie da sie wogole uzywac tego telewizora. Sprobuje jeszcze z tymi strazalkami. Raz wcisnalem cos nie wiem co i udalo sie przejsc do jakiegos menu sadzac z nazwy serwisowego, po czym udalo sie ogladac tv ale po wylaczeniu tv znowu byl zamkniety i drugi raz juz mi sie nie udalo :(

Ogolnie kiepsko bo to jedyny ojca telewizor.

Charles

Reply to
Charles Kinbote

I tu tkwi problem:))

Reply to
Marcin Szczepaniak

No facet... Rzeczywiście :)

Charles

Reply to
Charles Kinbote

4768 Ale dla free cella pod windows95, nie wiem czy na innych to jest to samo W kazdym razie taka kombinacja w ktorej asy sa w czterech kolumnach z prawej, dosyc plytko i wyglada to na dosyc latwe - tylko ze ja uparlem sie troche na ulozenie tego z dodatkowymi regulami/ograniczeniami a mianowicie od lewej as kier, karo, trefl i pik (nie dowolnie) [mozna to porownac do przezycia zycia wg normalnych reguł, czyli nazwijmy to "fizyki" albo do przeżycia życie wg zawężonych reguł zgodnych z etyką] W helpie do free cell jest napisane ze nie udowodniono tego ale najprawdopodobniej każdą z kombinacji (tj tych normalnych) można ułożyć, czyli wyglada na to że nikt nie znalazł kombinacji nie do rozwiazania - niestety tej mojej wersji k, k t, p to już prawdopodobne, że nie da się ułożyć

Charles

Reply to
Charles Kinbote

Użytkownik Charles Kinbote napisał:

Mi to mówisz! Teraz? I coś Ty robił do tego czasu! Oj ja bym na miejscu Twojego ojca...

;)

Reply to
satel

Użytkownik Charles Kinbote napisał:

Wygląda na to że w Linuksie jest taka sama numeracja. Pasjansa z ciekawości przerzuciłem. Średniotrudny.

O matko!

A w strzelankach to nie chodzi o to żeby sobie postrzelać tylko żeby "ocalić świat przed zagładą" :P

Nie podpuścisz mnie. Tyle czasu do stracenia to ja nie mam. A marnowanie czasu chyba etyczne nie jest. Ale życzę powodzenia :) (szczególnie w przeżyciu wg. zwężonych reguł zgodnych z etyką :)

pozdr.

Reply to
satel

:)

Niestety sytuacja z tym free cell jest trudna. Uslyszalem jednak oststnio w radiu mysl, ze NIE MA sytuacji bez wyjscia, trzeba tylko dodac do sytuacji pozornie bez wyjscia nowy element i sytuacja staje się sytuacją z wyjsciem. Telewizor działa. :)

Charles

Reply to
Charles Kinbote

Użytkownik Charles Kinbote napisał:

Myśl ta jest mi znana chociaż pewnie słucham innych programów. Nie godzę się zostać nowym elementem. A stare ludowe porzekadło mówi: w każdej sytuacji są *przynajmniej* dwa wyjścia.

I mam nadzieję że nadal będzie. (żeby już całkiem OT nie było :)

Reply to
satel