Zaklocenia dzialajace na Atmele

Witam,

Slyszalem ze mikrokontrolery Atmela za malo odporne na zaklocenia magnetoelektryczne. Czy ktos moze to potwierdzic? Prosilbym o jakies praktyczne uwagi w tym temacie.

Pozdrawiam Marcin

Reply to
Marcin

w polu wytwarzanym przez duży transformator tesli chyba nie będize działać :-)

Reply to
Przemek Kuchta

ja bym bardziej pomyślał o jakieś odpornej elektromagnetycznie obudowie, bo wydaje mi się że taki sam problem będziesz miał z każdym mikrokontrolerem

Reply to
Jakub Klama

Tue, 2 Sep 2003 14:13:52 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Marcin" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zajrzyj do archiwum. Kiedys ten temat juz padl i trwala bardzo goraca dyskusja :-))

tutaj masz przykladowe zapytanie do gogli:

BLE_Maciek

Leszku, kolejny raz przytaczasz ten przykład, czy naprawdę nie dotarł do Ciebie mój e-mail z opisem popełnionych błędów?

Zapodam kontr-przykład. Sterownaie zamkiem centralnym na 2051, nigdy nie zawiodło (przynajmniej nikt nie zgłaszał - zrobiłem w sumie 3 takie sterowniki).

Padł też przykład z komórką, zwykłe C51/52 dają sobie spokojnie radę z położoną na nich _rozmawiającą_ komórką (czym zresztą wygrałem kiedyś krzynkę zupełnie nieprzydatnego dla mnie trunku ;-) ). __ Pzd, Irek.N. ps. temat wałkowany dziesiątki razy, dajcie sobie spokój z prockami - zazwyczaj nie one są winne.

Reply to
Ireneusz Niemczyk