Wzmacniacz OPA603A - gdzie kupic?

Witam! Gdzie jest mozliwosc kupienia powyzszego wzmacniacza? W Cyfronice ani w TME nie maja, Texas Instruments juz nie produkuje:( A moze znacie jakis dokladny odpowiednik? Z gory dzieki za informacje. Pzdr.

Reply to
TopGun

Sat, 28 Feb 2004 11:08:08 +0100, TopGun napisał(a):

Zapytaj w

ja tam kupowałem bodajrze opa2604, chyba nawet wyszło taniej niż w TME.

Reply to
lobo

Bandwith - 100MHz, G=1 to 10 Wide Supply Range - +04.5 - +-18V Slew Rate - 1000V/us Fast Settling Time 50ns to 0.1% High output current: =-150mA peak High output voltage - +-12V

Wystarczy czy jeszcze cos?:)

Reply to
Top Gun