www.alesis-semi.com ?

czy ktos wie moze, gdzie podziala sie witryna jak w temacie ? chodzi mi o dzial polprzewodnikow Alesisa niedawno EP publikowala pewien kit na ich kostkach i je nawet mam, ale teraz szukam innych i kicha... czy moze juz w ogole cala firma splajtowala !? :-( troche byloby szkoda...

pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus-nospam-

snipped-for-privacy@o2.pl napisal(a):

A co robili? ADATa?

Zdaje sie, ze splajtowali.

Dokladnie te same kostki, ktore robil Alesis widzialem ostatnio w konwerrterze Apogee, ale juz z inna nazwa. Mysmy zaimplementowali nadajnik ADAT w Alterze. Mamy tez zrobiony odbiornik, ale cos sie jeszcze pieprzy....

Reply to
Marcin E. Hamerla

Kilka kosci Alesisa robi wavefront:

pozdrawiam arrow

Reply to
Arrow

nie. opublikowali bardzo prosty (chamsko okrojona wersja oryginalnego kitu alesisa, ale to zauwazylem dopiero pozniej przez co nie ma mozliwosci "pecetowej" zabawy z nim)

:-((( jestes pewien ze to nie problemy internetowe ?

mnie raczej interesuja dobre audio przetworniki ADC i DAC, wiec wlasnie pomyslalem o Alesisie, dlatego tym bardziej przykro...

pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus-nospam-

dzieki !!! ale mam przy okazji pytanie - czy Alesis nie robil zadnych ADC/DAC na wyzsze probkowania niz 55 kHz ????? nie chce mi sie wierzyc a nie zdazylem sprawdzic zanim sie zwinela ich witryna :-( niestety na tej stronce takich nie ma...

pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus-nospam-

snipped-for-privacy@o2.pl napisal(a):

Dobre? Alesis ze specjalnie dobrych nie jest znany.

Reply to
Marcin E. Hamerla

a Wasc uwazasz jakie za "dobre" ? CS-y ?

Reply to
morpheus-nospam-

snipped-for-privacy@o2.pl napisal(a):

CS (o ile sie akurat ne psuja, hue hue), Burr-Brown, AKM. Byc moze jeszcze AD.

Reply to
Marcin E. Hamerla

a odnosnie BB to na przyklad jakie typy ? z probkowaniem 96 kHz chce chetnie lookne na to co sugerujesz, ale konkretniej prosze :-)

i dzieki z gory ! pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus-nospam-

nie splajtowała, miala sporo problemów finansowych, ale już wyszli z dołka. Wysyłają sample ale tylko do konkretnych, dużych firm, zainteresoanych zakupem wiekszej ilości wyrobów.

BTW. Alesis robi bardzo dobre przetworniki, chętnie wykorzystywane w pro-audio. Zadje się, że tylko oni mają patent na przesyłanie 8 śladów ADAT 44.1/16bit (i 44.1/24bit - HI ADAT) za pomoca światłowodu.

pozdr. TB

super Monter