Michoo
Reply to
identyfikator: 20040501

W dniu 12-05-03 22:45, kk pisze:

Żartować sobie raczysz, to TY masz ZNALEŹĆ, POCZYTAĆ I WYŁOŻYĆ NA TACY. :)

Pozdrawiam (prawie)weekendowo,

Reply to
Butek
Reply to
identyfikator: 20040501

identyfikator: 20040501 snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

=================

Masz tutaj wszystko. Bardzo porządna dokumentacja. Ja na codzień używam FT2232H i nawet nie kupowałem modułu do "ćwiczeń". Na podstawie dokumentacji z ich strony, zaprojektowane urządzenie działa bez pudła. Biblioteki DLL są bardzo porządnie opisane.

MH

Reply to
MH
Reply to
identyfikator: 20040501

identyfikator: 20040501 snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

=================

Ależ skąd, broń boże.. Nikt cie w jajo nie robi.To wina Tuska.. Masz tu orle:

Boszsz....

MH

Reply to
MH
Reply to
identyfikator: 20040501

wszystko co trzeba jest dla Vinculum-II ale mi chodzi o I

Reply to
identyfikator: 20040501

identyfikator: 20040501 snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

==============

Twoje posty zaczynają być irytujące. Zajmij się czymś łatwiejszym.

MH

Reply to
MH

I tak masz wysoki próg wkurwienia. Mnie ten identyfikator już dawno za skórę zalazł. Albo sobie człowiek jaja robi, albo jest głupi jak sucha bułka.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok
[...]

Masz stanowczo za krótką skalę.

Waldemar Krzok snipped-for-privacy@zedat.fu-berlin.de> napisał(a):

=====================

Jeżeli są to "jaja", to na wyjątkowo niskim poziomie. A skoro tak, to w pełni prawdziwym pozostaje drugie stwierdzenie.

MH

Reply to
MH
Reply to