uPD8251A gdzie nabyć?

Gdzie mogę w Polsce dostać taki układ uPD8251A?

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Użytkownik "Darek" snipped-for-privacy@piwnica.net napisał w wiadomości news:ctd0l3$osp$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

dokładniej chodzi o NEC uPD8251A

Reply to
Darek

Darek snipped-for-privacy@piwnica.net napisał(a):

Musi być oryginalny NEC? Jakieś odpowiedniki 8251 mają w TME. pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr

Użytkownik Piotr napisał:

Reply to
Mariusz Dybiec

Użytkownik Piotr napisał:

Pewnie każdy odpowiednik byleby był z literką A.

Reply to
Mariusz Dybiec

Nie musi być NEC byle spełniał identyczne zadanie, chodzi o wpięcie tego scalaka do radia krótkofalarskiego aby mogło dogadać się z PC po porcie szeregowym.

Patrzę właśnie na

ale nie widzę nić tam takiego. Możesz podesłać link z tym co mówisz?

Reply to
Darek

Użytkownik Darek napisał:

JM Elektronik Gliwice, Ropla Elektronik Wrocław

Reply to
Mariusz Dybiec

Darek snipped-for-privacy@piwnica.net napisał(a):

ale i tak najlepiej zadzwonić i się zapytać. pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr

W Ropla nie maja a sprowadzenie 1szt się nie opłaca :( Czekam na odpowieć z JM zobaczymy co odpowiedzą, ale znając życie pewnie to samo:(

Reply to
Darek

Użytkownik Darek napisał:

Dziwne bo stan magazynu pokazuje P8251A 107 szt. Co mnie nie dziwiło bo Ropla ma sporo starszych rzeczy na stanie.

Reply to
Mariusz Dybiec

Użytkownik "Mariusz Dybiec" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ctd8c5$664$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

?search=8251