Szukam TOP249Y

Gdzie w kraju kupic uklad scalony firmy Power Integrations TOP249Y ? Szukalem w TME, Elfa, Semics i nic :(

Reply to
Piotr Zysek

Pierwszy link w góglach - co prawda prowadzi do jakiegoś zamówienia ale faktu to nie zmienia, że na początku linka jest sklep. Cena detaliczna 38.52 PLN

No to ja chyba szczescia nie mam w poszukiwaniu tego ustrojstwa Znalazlem tylko w Inter-Chip, ale za 80,33PLN.

Reply to
Piotr Zysek
  1. Odpowiadaj pod cytatem.

  1. Czytaj ze zrozumieniem. Są po 38.52 PLN - nie sugeruj się ceną z linka z gógli.
  1. Popraw delimiter.

Dobra juz znalazlem, cena okazala sie prawidlowa po wejsciu przez strone glowna do sklepu. Ten link z google wskazywal na wyzsza cene :) Dzieki...

Reply to
Piotr Zysek

No widzisz, jakie to proste... Nie można było od razu tak zrobić?