szukam PDF do kostki x9103pi (elektr. potencjometr)

Witam !

poszukuje datasheet-a do tego potencjometra z cyfr. sterowaniem oczywiscie xicor sie nie przyznaje, chociaz to ich wynalazek... czy dobrze mi sie kojarzy ze ze 3-4 lata temu byla o nich wzmianka wraz z aplikacja w Elektronice Praktycznej ?

pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus

Witam !

Pdf-a nie znalazlem ,ale opis tak !

od strony 7. Pzdr.JJMafia

Reply to
JJMafia

Osoba podająca się za: snipped-for-privacy@o2.pl przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-01-08 15:00:

A na

nie ma??? Mieli kiedyś dwuczęściowy artykuł o cyfrowych potencjometrach i AFAIR kilka PDF-ów do nich powinno leżeć na ich WWW.

Reply to
badworm

uzywalem kiedys ale x9c i do nich mam karte katalogowa. W niej napisano ze te x9c sa "compatible with x9102/../.." wiec moze Ci to spasuje

Pozdr Michal

Reply to
Michal Baszynski .

bardzo dzieki za namiar, juz sobie sciagnalem w zyciu bym nie pomyslal, ze to opracowanie z 1988 roku !!!

pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus

tia, akurat linki do PDF-ow Xicor-a nie chodza :-)))

ale dzieki za podpowiedz ! pozdrawiam, Robert

Reply to
morpheus