sygnalizacja trwania polaczenia

Witam, lacze sie z internetem przy pomocy modemu. W domu mam 2 aparaty telefoniczne pracujace na tej samej linii co modem. Podczas gdy ktos z domownikow podniesie sluchawke telefonu - ja zostaje rozlaczony z internetem; sadze, ze na skutek spadku napiecia doprowadzonego do modemu...

I tutaj moje pytanie: czy idzie zrobic sygnalizacje, ze uzywam aktualnie linii telefonicznej i nie "mozna" podnosic sluchawki, albo jeszcze lepiej :) - na czas trwania polaczenia odciac aparaty??

Z gory dzieki za pomoc!

Reply to
Art3

Użytkownik Art3 napisał:

można. tyle że neo ma (z założenia) działać równolegle z telefonem. Sprawdź w instrukcji do modemu sposób podłączania i sprawdź czy podłączyłeś zgodnie z instrukcją - być może masz modem wymagający splittera (filtru) i źle ten splitter podłączyłeś.

Reply to
zenek
Reply to
Piotr Grzesiak

Użytkownik teedd napisał:

a faktycznie przepraszam bez okularów całkiem ślepy jestem

Reply to
zenek

U mnie zadzialalo takie proste urzadzenie wskazujace, ze linia jest zajeta. Polaczylem ze soba dwie diody swiecace czerwona i zielona w odwrotnych kierunkach. Tak zlutowany uklad wlaczylem rownolegle w jeden przewod linni i dzialalo.

---o-->-o--- |--<--| Jak ktos uzyje wyobrazni, to mozna to

-------------- uznac za schemat

Reply to
TomaszB

Szeregowo chyba?

Jarek P.

Osoba podająca się za: Art3 przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-01-14 15:20:

Odezwij się na priv to wyślę Ci schemat prostego układu(z jakieś czeskiej gazety) sygnalizującego spadek napięcia na linii świeceniem diody.

Reply to
badworm