SONKEN 2SZ 2921

Witam Szanownych Grupowiczow kolega prosil mnie o znalezienie informacji na temat SONKEN 2SZ 2921

- parametry, gdzie mozna zamowic itp itd na googlach nic nie znalazlem, nie wiem, gdzie sa jakies katalogi juz nie wiem gdzie szukac pozdrawiam p.s. nie znam sie na tym

Reply to
Lukasz Holetzke

Halo, in news: snipped-for-privacy@lepiej.nie, Lukasz Holetzke hat geschrieben:

Coś mi się wydaje że to ma być nie Sonken ale Sanken, czyli firma znana z produkcji profesjonalnych tranzystorów do zastosowań audio. Zaś tranzystor to chyba nie 2SZ2921 ale 2SC2921:-)

Jeśli dobrze wnioskuję to kartę masz tutaj:

Pafnucy