Software do tunera FTA - Globo 3000

Witam, Szukam softu do załadowania przez jtag'a do Globo 3000 (płyta YW-968-VER3.0, 2005-03-21). Sądząc po układzie 29VL160BTTC-70 jest to wersja 2MB. Tuner wpadł mi w ręce całkowicie martwy, po nieudanej wymianie oprogramowania. Próbowałem załadować kilka wersji oprogramowania znalezionego w sieci (głównie Opticum 2003FTA - podobno jest to to samo), ale bez powodzenia. Obecnie wyświetlacz pokazuje 88.88 i świeci się dioda standby - ale tuner dalej nie reguje na przyciski. Do ładowania oprogramowania używałem programu Skymax. Proszę o namiary na oprogramowanie i ewentualnie inne pomocne wskazówki. Pozdrawiam.

Reply to
Fonon