SAA3049 A

Czy to można jeszcze gdzieś kupić ? Myslałem nad zastosowaniem w pilocie do mojego poczciwego radmora- właśnie ten, bo w cyfronice mają płytkę pod te kości, więc dużo roboty odpadnie. W sumie poszukuje pary nadajnik-odbiornik który chcę wykorzystać do tego sterowania. Funkcje: power on/off zmiana stacji przełącznik wejść /FM/CD/MAgnetofon/ (na mikroprzekażnikach bo jakoś nie wierzę w przełączniki elektroniczne: muszą dodawać troche zniekształceń zwłaszcza dla silniejszych sygnałów i szumów dla wszystkich/

Siła głosu- potencjometr z silniczkiem- gdzie i za ile mozna takowy kupić ? (z odczepepm do filtru kontur)

PS. Mam pilota do video philipsa /VR 6349, oznaczenie pilota AV 5660/75 , oznaczenie kości w pilocie: 868 pa 542 sharp-reszta nieczytelna/. Ten pilot ma przełącznik VCR/TV, i moznaby go w trybie TV użyć do mojego radyjka (mam TV sony). Ale nie wiem, co siedzi w tym pilocie, jakie wysyła sygnały (rc5 ?) , z jaką kością po stronie odbiorczej go używać. Może mi ktos coś podpowiedzieć ?

Najprościej byłoby uzyc jakiegos miktokontrolera, ale na tym się nie znam (pewnie warto sie pouczyć ...)

Reply to
Marek

Podobnie jak Ty budowałem zdalne do wzmacniacza lampowego i kupiłem saa3049. Sterowanie zrobiłem na mikrokontrolerze i scalak saa leży niepotrzebny, mogę odsprzedać. Napisanie programu w ogólnie dostępnym Bascomie na AVR-a (nie wymaga programatora) do sterowania amplitunerem, zajmie dosłownie kilka minut, polecam. Scalaczka saa 3049 kupiłem kilka lat temu w Elfie (dość drogi bo chyba przeszło 50zł)

snipped-for-privacy@poczta.fm

Reply to
Robert R

Thu, 26 Aug 2004 14:38:50 +0000 (UTC), na pl.misc.elektronika, Robert R napisał(a):

możesz napisać więcej ? /namiary, linki, literatura/ Jaki procek polecasz? Od czego zacząć? Jak z identyfikacją rc5 ? są gotowe procedury ? Swoją drogą mogę się pobawić...Chciałbym zrobić tego pilota minimalnym nakładem kosztów i jeszcze mniejszym elementów lutowanych w płytkę. N na codzień zajmuje się administrowaniem NetWare i bazami danych /głównie w delphi/. PS.

Elektronka była kiedyś moim zawodem, ale to w czasach TTL-i i pierwszych c-mosów. Np zdobycie pamięci statycznej 256*4 było praktycznie niemożliwe. Pamiętam, jak obchodziłem ten problem stosując produkowaną przez cemi kość

1024 *1: układ taktowany częstotliwością >> częstotliwości taktowania urządzenia udawał pamięć statyczną 256*4 ;-). Zdalne sterowanie wtedy to mc1024/25. Nawet mają je o dziwo jeszcze w tme po kilka złotych ;-)) Czy są do tego jeszcze gdzieś gotowe piloty ?
Reply to
Marek

MOżesz zerknąć na mój post wyżej ?

Reply to