Re: wtyk antenowy do FM

Może nie pasować. Już dawno zauważyłem, że istnieją co najmniej dwa nominalne wymiary tych wtyczek. Mam tak w systemie Kenwood,w paru innych bylo podobnie. Ta tzw telewizyjna wtyczka jest na średnicy niecaly 1mm węższa przez co nie da się wcisnać do gniazda antenowego FM. Przeważnie dotyczylo to sprzetu "wieżowego"audio ,gdzie producent dodawal takie wtyki w zestawie, czasem z kawalkiem przewodu. Myślę, że to ten przypadek. Niektóre wtyczki dzielone, z cieńszą blaszką można nieco rozchylić i wcisnać jakoś przynajmniej tak aby się mechanicznie utrzymaly, ale trzeba to robić z wyczuciem.

Reply to
bynio