Re: Pod?wietlenie ekranu LCD w kamerze Samsung

On May 29, 8:00 pm, Impatiens snipped-for-privacy@buziaczek.pl wrote: >

> [...]

Diękuję za odpowiedzi. Szkoda tylko, że ten element dość trudno kupić, mimo dużej powszechności w sprzęcie elektronicznym i w dodatku jak się dowiedziałem jest to element zużywający się (praca w ograniczonej ilości godzin). Na stronie:

znalazłem CCFL w sprzedaży, również o długości potrzebnej (50 mm dł.), ale chyba zbyt grubej: 3,2 mm, a ta moja ma ok. 2mm. Zauważyłem też, że mają bardzo zróżnicowane napięcia startowe i napięcia zasilania. Tylko pobierany prąd wszystkie mają 5mA. No i ta cena powalająca... Trudno mi stwierdzić jakie parametry zasilania ma moja uszkodzona. Nie ma żadnych napisów. Próby pomiaru kiepskim miernikiem nic nie dają, bo miernik ma widocznie zbyt mały opór wewnetrzny i pokazuje cuda. Być może CCFL ma jednak jakąś dużą tolerancję na parametry zasilania.

Ale jak widzę trzeba czekać na mozliwość kupienia uszkodzonej tej marki i podobnego typu

Pozdrawiam

Reply to
Impatiens