Re: Monitor crt

W każdym

> razie u mnie na laptopie piksel to jest piksel a nie półtora piksela, > jak w analogu.

i jest to duzy problem przy pracy z obrazem, a nie grafika wektorowa, bo masz w sygnale nieodfiltrowana czestotliwosc samplowania... To naprawde przeszkadza np. w ocenie ostrosci zdjecia. Oczywiscie pomaga przy rysowaniu ramek w Excelu itp, ale nie jest pozadane bezwzglednie i zawsze.

Reply to
Marek Lewandowski