Re: Latarki LED - pogadajmy o tym

(...)

> Diody daja biale swiatlo w sumie fajne tylko ze w nim czegos brakuje. > Ale to moje subiektywne moze odczucie?

Mam lampkę na biurko na diodzie białej - barwa tzw. ciepła. Dobrze mi się przy niej czyta, nie czuję specjalnej różnicy w porównaniu do lampki na żarówce halogenowej.

Z kolei w lampce na rower preferuję barwę białą neutralną/zimną (światło takie biało-żółto-zielone, nie trupioblade) - po pierwsze wynika to z najwyżej wydajności diod białych zimnych, a po drugie najbardziej mi pasują, oczy najmniej mi się męczą (jeśli to ma znaczenie, to mam sporą wadę wzroku).

Reply to
rzymo