Re: HP Laser jet 5

Je¶li chcesz to mogê Ci podes³aæ instrukcjê serwisow± do HPLJ 4/4+/5

> ¶ci±gniêt± AFAIR z czeskiej schema99. ( ok. 4MB w pdf-ach.)

bede wdzieczny

Reply to
Wnekus

Witam!

Mi siê uda³o znale¿æ user's manual po angielsku w pdf. Mogê podes³aæ (3,5 MB).

Zbêdnego nie mam, ale potwierdzam ¿e ¶wietna sprawa. Zw³aszcza przy drukowaniu d³uga¶nych dokumentacji z pdf'ów. Ja mam jeszcze dodatkowy podajnik na 500 kartek i wbudowany printserwer i bardzo jestem z ca³ego zestawu zadowolony. Poszukaj na allegro. Czasami bywaj±, mo¿esz siê popytaæ stale handluj±cych tam drukarkami.

Je¶li by by³o mo¿na to i ja bym poprosi³ na priv bo co¶ nie mogê znale¼æ. Pozdrawiam serdecznie!

Pawe³ Sujkowski

Reply to
Pawel Sujkowski