Re: Co to za komunikacja i jak j? na?ladowa?...?

A próbowałeś ze zwykłą kasetą - czy wszystko działa tak, jak należy?

> Może po prostu jest zepsute?? :)... > Druga sprawa - masz możliwość połączenia obu "osi" (tych, na które > wchodzą szpule) tak, aby kręciły się razem? W miejscu, w którym > normalnie przechodzi odsłonięta taśma, nie ma jakiś rolek z mikrostykami??

Niestety wszystko działa jak należy ;) A bez mechanizmu działać nie chce. Nie widzę żadnych czujników. Są 2 mikrostyki - jeden odpowiada za wykrycie włożenia kasety, a drugi za wykrycie rodzaju kasety (taki dziubek). Obadałem dokładnie i nie ma żadnej stricte mechanicznej detekcji końca kasety, ani fotokomórek.

> Masz błąd w tych linkach (pozostałe są ok). Powinny wyglądać tak:

Dzięki za poprawienie.

> Pozdrawiam > Konop
Reply to
Michał Augustyniak